Hans

Collega' s aan het woord

Hans is Schademanager bij vestiging Rotterdam. Hij is het aanspreekpunt voor de klanten. En hierdoor ook het gezicht van het bedrijf. Hij zit al vanaf zijn 17e in het vak. Na de LTS volgde hij de opleiding schadeherstel en vulde dit aan met uiteenlopende cursussen en trainingen. Hij begon als plaatwerker en ruilde rond zijn 30e de werkplaats in voor het kantoor.

Functie: Schademanager
Hans ontvangt als schademanager de klanten, inspecteert de auto en maakt op basis van de aangetroffen schade een prijsopgave. Hij zorgt voor de afwikkeling met de verzekeringsmaatschappij, plant de reparatie in en is het aanspreekpunt voor de klant. In deze functie heeft hij het ongelooflijk naar zijn zin bij ABS Den Elzen.

Hans komt toevallig in contact met Den Elzen. Een oud-collega werkte bij Den Elzen Zoetermeer. En omdat hans altijd goed contact met oud-collega’s onderhoudt, kwam hij zo binnen bij de vestiging Den Haag. Na een tussentijds uitstapje bij een ander bedrijf komt hij na een jaar al terug, dit keer bij de vestiging Rotterdam. Hij miste de gemoedelijke omgang binnen het bedrijf.

“Die gemoedelijkheid is het fijnst aan Den Elzen”, vertelt Hans. “Je kunt altijd binnenlopen bij Joost, de directeur van de ABS Den Elzen Groep. De werksfeer is prettig en je kunt alles zeggen. Het is een echt familiebedrijf.”

Wat wil je een nieuwe collega adviseren?
“Ik wil hem vooral zeggen dat hij een goede keuze heeft gemaakt. Er wordt hier hard gewerkt, maar daar staat een goede beloning en een fijne werksfeer tegenover. En als je wilt doorgroeien, dan helpt Den Elzen je bij het zoeken naar een passende nieuwe functie en de eventueel benodigde opleiding.”

Meer nieuws en blogberichten

Menu